SabinaLiceni: Nákupy v Kiko

Štítky

03 srpna 2014

Nákupy v Kiko

Ahoj!
Pokud se i vy chystáte na dovolenou do Itálie a milujete kosmetiku tak jako já, tak byste neměli opomenout nákup u Italské značky Kiko.
Poprvé jsem s Kiko seznámila v Makeup institutu a tato značka mi byla dost sympatická, bohužel v ČR se dá velmi těžko sehnat a z oficiálních stránek nezasílají.
Oficiální stránky zde:

Když jsem do prodejny zavítala, přítel mě fotil a já jsem byla tak v tranzu, že jsem to ani neregistrovala. Prý se mu nepovedlo zachytit, jak nadšeně si stoupám ke stojanu na špičky a natahuju se po všem. No někdy by bylo asi komické se vidět :-D.

 
Z toho co jsem si odvazla jsem opravdu nadšená, není výrobek co by mě zklamal. Mají opravdu široký výběr barev a odstíny jsou zajimavé.

Teď už k samotným výrobkům.

Paleta Color fever 101

 Tato paletka byla to první, po čem jsem sáhla. Vínové barvy mám moc ráda a tyhle mají opravdu zajimavý odlesk, který mi foťák bohužel nezaznamenal. Pigmentace taky super, jen ten nejsvětlejší má pigmentaci horší.

Stín Long lasting wet&dry 218 a highly pigmented 102

218 je moc krásný duhový odstín v oranžovorůžové barvě a 102 je výrazně zlatý stín. Vpravo dole je 102.

Rtěnky Smart Lipstick 910 a 923

910 je světlerůžová rtěnka a 923 je úžasně fialková barva, kterou jsem už dlouho hledala. Nanesla jsem ji ve slabé vrstvě, lze přidat na intenzitě.

 Krémová tvářenka Cheeky colour 03

Velmi intenzivní tvářenka, stačí ji malinko.

Stick Foundation SPF 15 odst. 14
Původně nejspíše myšleno jako makeup (ale asi pro černošky :-)), protože byl v akci vzala jsem ho a používám ho ke stínování obličeje. Místo bronzeru je super :-)

Tužka na oči  Glamorous eye pencil 404


Opět velmi zajimavá barva. Musela jsem vyfotit s bleskem a bez, aby to bylo vidět. Je to tmavě hnědá s vínovým odleskem.

Štetec na makeup a olejíček na vlasy After sun

Zpracování štětce je kvalitní. Má velkou hustotu štětin.
Co se týče olejíčku na vlasy připomíná mi od Blacku tekuté krystaly. Stačí malé množství, vlasy nemastí a hezky se lesknou.

Dále jsem si koupila krém se třpytkama na opalování, ale jelikož mám momentálně 3 opalováky načaté, zatím jsem ho nezkoušela. Potom ještě lak na nehty, ale ten jsem zapomněla vyfotit :-).
Ceny v Kiko jsou průměrné, kvalita však výborná. Rtěnka například stojí 3,90 eur.

Takže když pojedete do Itálie a narazíte na tento obchůdek určitě se podívejte dovnitř.
Arrivederci!
Vaše Sabina

Žádné komentáře:

Okomentovat