SabinaLiceni: Mí pomocníci v Itálii

Štítky

02 srpna 2014

Mí pomocníci v Itálii

Krásný sobotní večer,
dnes mám pro vás nachystané fotky z dovolené v Itálii a to přesně z oblasti Rimini.
Dovolená byla krásná a jídlo ještě lepší. Musím říct, že mi bude opravdu chybět. Miluji jídlo z čersvých surovin.
Co se týče kosmetiky, do Itálie jsem si ji brála málo (ikdyž i tak by někdo mohl říct, že hodně, protože zabírala asi 1/4 kufru :-D ) ale o to více jsem si ji přivezla (někdo si vozí mušle, já kosmetiku! :-D ).
Bez čeho se určitě neobejdu jsou opalovací krémy. A letos jsem si poprvé i namíchala jeden vlastní.
1. vlastní výroba, 2. opalováky, 3. vlastní výroba - konzistence, 4. vlastní výroba - rozetření


Originální recept na opalovací krém najdete zde:
kissabee
Já jsem si ho trochu poupravila, aby měl lepší rozstíratelnou konzistenci, ale ztratil díky tomu na SPF, odhaduji že já jsem měla 20. Ještě jsem do něj přidala třpytky. Přítelovi jsem teda musela koupit Dermacol SPF 20 (v chlupech by třpytky asi nevypadaly hezky :-D ) a sama jsem ho používala na obličej. Dermacol tělovou kosmetiku mám hodně ráda a jsem i ráda, že podporuju českého výrobce :-). A samozřejmě protože jsme se trochu připekli, tak jsme si museli koupit ještě místní krém s SPF 30.



Šaty koupíte zde:
odkaz

Pokud se i vy chystáte někam na dovču, tak přeju hezké počasí, žádné nehody a užijte si ji do poslední chvilky! :-)

Vaše Sabina

2 komentáře:

  1. Moc pekne určite bolo super,ale čo ta kočka v kufru ta bola s vami ?

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, ta pomáhala jen při balení :-)

    OdpovědětVymazat