SabinaLiceni: Blesková proměna v 1 dni

Štítky

06 srpna 2014

Blesková proměna v 1 dni

Chcete bleskově přetvořit denní look na večerní nebo plážový look?
Stačí pár úprav a je to . :-)
Vlevo je výchozí look. Jediné co jsem měnila jsou vlasy a rtěnka. Líčení očí a pleti zůstává stejné.

Uprostřed jsem vytvořila večerní vzhled. Vlasy jsem spletla do volného copu kolem obličeje. Potom jsem vzala jednotlivé prameny, stočila je a připevňovala pinetkou ke straně týlu. Rtěnku jsem zvolila výrazně červenou.

Vpravo je plážový look. Vlasy jsem spletla do rybího copu. A rtěnku vyměnila za svítivě oranžovou.

A jaký look preferujete vy? Já nejraději volím rozpuštěné vlasy.

Vaše Sabina :-)

PS:už uvažuji o koupi stativu, protože tyhle selfie pekelně zkreslují obličej :-)

4 komentáře:

  1. Anonymní6/8/14

    Sabino, to jsem ti přesně chtěla napsat k těm fotkám.
    Pamatuju si tě z miss, byla jsi absolutně ojedinělá mezi holkami (nejen) z toho ročníku. Ale chápu, že asi vyhrávají holky krásou průměrnější a povahou průraznější a následná kariéra miss v ČR je postavená na jiných vlastnostech, než je přirozená krása, pracovitost a schopnosti. Nešť...
    Zpět k fotkám: máš překrásný obličej, ale na některých fotkách vypadáš prostě...divně. Právě na těch dnešních je to vidět, makeup je dokonalý, ale ty tvary... Určitě si kup stativ, ráda se na tvoje fotky dívám a takhle to bude ještě lepší. Hezký den! Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář :-) A souhlasím s tím, že samofocení obličej hodně zkresluje a ne určitě k lepšímu :-)

      Vymazat
  2. Super líčení. Nejvíce se mi líbí asi první dvě, ale těžko vybírat, neboť ti to sluší na všech :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekná inšpirácia. Na všetkých troch fotkách Ti to veľmi svedčí.
    Rovnako ako Ty preferujem rozpustené vlasy. Keď ráno nestíham do práve nosím ich zopnuté.

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat