SabinaLiceni: Oblečení z ebay

Štítky

16 června 2014

Oblečení z ebay

Opět jsem neodolala a musela jsem rozšířit šatník o letní kousky z ebay.

Koupila jsem si:

1. Tričko s ptáčky
Cena cca 80,- Kč
Tak tohle tričko mi udělalo největší radost. Je příjemné na tělo a krásně pestrobarevné. Nemusela jsem ani nic opravovat. Neprůhledné.
Odkaz zde:

2. Neonově žluté tričko
Cena cca 199,- Kč

Má úžasnou zářivou barvu. Není průhledné, předek má dokonce podšívku. Musela jsem opravit mašličku vzadu, protože se párala.Mají ho i v bílé barvě.
Odkaz zde:

3. Béžový nezapínající trenčkot (nevím jak to přesně nazvat:-) )
Cena cca 336,- Kč
 Tak tenhle kousek mě celkem zklamal, čekala jsem jiný materiál. Tohle je umělotina, ta co vás moc nezahřeje. Musela jsem hodně ostříhat nítě, zašít díru ve švu a předělat dírky na knoflíky - byly moc malé. Rukávy jsou dlouhé a dají se shrnout. Objednala jsem si dle uvedených rozměrů L (běžně nosím M) a musím říct, že jsem si měla radši objednat normální velikost, je mi větší..

Odkaz zde:

A tady už jsou moje outfity :-)
 Pásek: ebay (už nevím odkaz), Hodinky: ebay (už nevím odkaz), Lak: Maybelline colorama 311


Sukně: Pimkie, Náhrdelník: sheinside, Prten: C&A, Lak: Maybelline colorama, kolekce neons 244

3 komentáře:

  1. Oba jsou pěkné! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To prvé tričko je krásne. Kika

    OdpovědětVymazat