SabinaLiceni: Nákupy aneb co mám objednáno

Štítky

17 června 2014

Nákupy aneb co mám objednáno

Léto je mým nejoblíbenějším obdobím. A také je to období, kdy nejvíce nakupuji oblečení (takže v zimě nemám v čem chodit :-) ) Takže i tento rok tomu není jinak.

Momentálně mám objednáno a čekám na tyto věci

1. Šaty z sheinside cena cca 480,- Kč
Odkaz zde:

2. Triko z sheinside cena cca 258,- Kč
Odkaz zde:

3. Tílko z ebay cena cca 74,- Kč
Odkaz zde:

4. Náušnice z ebay cena cca 40,- Kč
Odkaz zde:

5. Boty z botovo.cz cena 448,- Kč
Odkaz zde:

4 komentáře:

  1. Jé, tady taky někdo zbožňuje mentolovou, tak jako já :) Doporučuji omrknout HM, nedávno jsem si z něj odnesla naprosto úžasné áčkové šatky v této barvě :)
    www.beauty-an.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi peknučké veci, hlavne tie šaty :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty jsou úžasný :) a dokonalá barva :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat