SabinaLiceni: Upgradovaný recept na bath bombs

Štítky

23 června 2014

Upgradovaný recept na bath bombs

Takže konečně jsem přišla na správný poměr jednotlivých ingrediencí a konečně mi bath bombs drží přesný tvar tak jak mají.

Na bath bombs budete potřebovat:( 12 větších kusů)
150g sody
75g kyseliny citrónové
75g škrobu (já použila bramborový)
2 lžíce vody
1 lžíci oleje ( já dala olivový)
potravinářské barvivo
esenciální olej ( já dala listeu cubeu cca 20kapek)
silikonové formičky

Postup:
Odvážíme a smícháme suché ingredience. V jiné nádobce si smícháme vodu, olej, barvivo a esenciální olej. To pak pomalu přiléváme do suché směsi a u toho promícháváme, nemělo by docházet k většímu šumění směsi. Směs připomíná mokrý písek. Naplníme silikonové formičky a silou několikrát směs zatlačíme - směs se musí spojit. Potom necháme uschnout ve formičkách 24 hodin, aby se tvar nedeformoval.

TIP: Listea cubea je výborný psychický stimulant, antidepresivum, afrodiziakum.Působí preventivně proti infekčním chorobám.


1 komentář: