SabinaLiceni: Mátově zelená - líčení očí + nový design blogu

Štítky

09 června 2014

Mátově zelená - líčení očí + nový design blogu

Mátově zelená mě pro letošní léto učarovala, proto jsem se rozhodla předělat i můj design blogu a zařadit tuto barvu do něj.

Moc se mi líbí i líčení s tuto svěží barvičkou.

Tady je moje líčení, kde jsem přidala mátovou do očního ohybu.
Možná by to chtělo barvu ještě víc do zelenkava, ve skutečnosti je víc zelenější než na fotce, ale není to úplně ono :-)
Kdybyste měli tip na nějaké pěkné mátové stíny, dejte prosím komentář pod článkem :-)






Úžasné líčení mají blogerky co sleduji a to:
Beauty by Carli Bybel - ta má spodní linku v mátové barvě

 a Kristina Bazan - Kayture

A co mátového mě ještě učarovalo? Tady jsou obrázky:










 Co vy a mátová? Patří mezi vaše oblíbené barvy či nikoliv?

1 komentář:

  1. Taková barvička se mi líbí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat