SabinaLiceni: Včerejší malování na oči i papír :-)

Štítky

03 dubna 2014

Včerejší malování na oči i papír :-)


Na oči jsem zvolila kombinaci khaki stínu s fialovým a růžovým stínem. Vnitřní spodní linku jsem vybarvila bílou matnou tužkou pro optické zvětšení očí (pokud máte velké oči vynechejte ji, já mám oči dost zapadlé).

Zkoušela jsem také takzvaný facechart, no a musím říct, že to byla celkem fuška :-)
Kosmetika mi na papíru celkem flekatila. No musím ještě vychytat jednotivé konzistence a jak se chovají na papíře.
Jestli si chcete facechart také vyzkoušet - přidávám odkaz ;-)
Odkaz zde

 Mám pro vás jednu otázku:
Myslíte si, že by měla být vizážistka spíše umělecky (např. kreslení) nebo spíše technicky ( např. prostorová představivost) nadaná?

PS: mám nový, celkem drahý koníček :-D A to výrobu domací kosmetiky. Zatím jsem ve fázi zkoušení. Do budoucna se s vámi určitě podělím s vámi o recepty.

Přeji krásný zbytek dne ! :-)

2 komentáře:

  1. Anonymní3/4/14

    ty řasy jsou nechutný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj dostaly záhul od jedné vizážistky, co mě líčila na přehlídku. Příští týden jdu na doplnění :-)

      Vymazat