SabinaLiceni: Zase ty nákupy :-)

Štítky

06 března 2014

Zase ty nákupy :-)

Tentokrát především na ebay, potom na sheinside a Sinsay

Jakmile jednou vstopíte na ebay a dokončíte svojí 1. objednávku najednou mu propadnete :-) A nejen tomu, objevíte další a další zahraniční stránky, kde je free shipping a musíte prostě objednávat.
 Pošťačka mě sice už nenávidí, ale i to mi nezabrání v dalších objednávkách :-) To jen tak na úvod a teď k tomu co jsem si koupila.



Krásný svetrokabátek (nebo nevím jak jinak to pojmenovat :-) ) na sheinside cena 36 dolarů, ale pokud se přihlásíte přes FB a učiníte první objednávku dostanete slevu 20%, takže vyšel cca na 576,- Kč
Najdete zde



Náušnice
1. Ebay - perlové naušnice s motýlky -  cena kolem 20 Kč
Najdete je zde
2. Ebay - růžové srdíčka s korunkou - cena kolem 18 Kč
Najdete zde
3. Ebay - náušnice love - cena kolem 20 Kč
Najdete zde
4. Ebay - perlové Guess (ale za ty peníze asi těžko pravý :-) ) 18 Kč
Najdete zde

Náhrdelníky + náramek


1. sheinside - cena okolo 110Kč, je ve výprodeji, na něj jsem další slevu nedostala
Odkaz zde
2. Sinsay - cena okolo 120 Kč
     koupila jsem na Černém mostě v Praze
3 . Ebay - cena 48 Kč
Odkaz zde:
4. Ebay 
tohle je jediný propadák, náramek nejde nastrčit na ruku, ale musí se omotat, odkaz bohužel už není aktivní, byla to aukce

PS: Dnes jsem si vzala náhrdelník č. 1 do práce a 2 lidi se mě ptali, kam jsem se tak vymódila :-D To se člověk nemůže snad pěkně obléct a doladit i doplňky? :-)

2 komentáře:

  1. Perličkový náhrdelník z Ebaye mám taky a jsem z něj absolutně nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-) Mě se taky líbí moc :-)

      Vymazat