SabinaLiceni: Novinky od Essence

Štítky

06 března 2014

Novinky od Essence

aneb co mě zaujalo a pořídila jsem si do sbírky




1. Rtěnka dlouhotrvající - odstín 12 blush my lips

Tak do téhle rtěnky jsem se naprosto zamilovala, ten odstín je fakt boží ! :-) Výdrž nadprůměrná (ale nebudu říkat, že dlouhotrvající). Cena 60,- Kč.


 

2. CC krém - 10 natural

Hezky sjednotí pleť a opravdu koriguje červenou barvu což oceňuji ( mám seberh. dermatitidu kolem nosu), nevýhodou je vyšší spotřeba a pouze jeden odstín. Výrobek bych ohodnotila průměrně - neurazí, nenadchne. Cena 104,- Kč.

3. tužka na oči big bright eyes jumbo - 01 highlight it...nude

Tak tahle tužka je super. Zkoušela jsem různé bílé tužky na oči a nikdy nevypadaly tak přirozeně jako tato. Oči opticky zvětší. Dávám ji jako vnitřní spodní linku, nebo do vnitřního koutku a potom ještě pod obočí. Tento odstín je matný. Cena 55,- Kč


4. gelové oční linky v tužce voděodolné - 06 cocoa bean

Další věc, co se Essence povedla. Tužka je opravdu dlouhotrvající a výborné pigmentovaná. Je docela měkká, takže není problém s kreslením. Plusový body dávám i za to, že je vysouvací. Cena 60,- Kč





2 komentáře:

  1. Anonymní8/3/14

    Můžu se zeptat? Ta tužka na oči je uplně bílá? :) no obrázku to vypadá spíš do růžova :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :-) Právě že ne, je to taková světle béžová. Ale vypadá lépe než klasické bílé tužky ;-) Celkem jsou ve 3 odstínech.

    OdpovědětVymazat