SabinaLiceni: Netradiční linky

Štítky

10 března 2014

Netradiční linky


Čím více se blížíme jaru, tím víc mám chuť zapojovat do líčení barvičky a  experimentovat. Takže jsem se snad už probudila z hybernace :-)
Proto jsem zkusila netradiční linky - bílou a lilovou, u mého oka bohužel zaniká že se jedná o linky.

A teď postupu:


1. Nejdříve jsem nakreslila bílou gelovou linku na horní víčko
2. Fialový stín jsem naředila roztokem Duraline - Inglot aby mi vznikla dobrá struktura na linku a nakreslila spodní linku a nad horní bílou linku ještě jednu
3. Světle béžovou tužkou jsem vykreslila vnitřní spodní linku
4. Na bílou linku jsem dala třpytivé stříbrné pigmenty a spodní řasy namalovala řasenkou.


Pusu jsem namalovala růžovou rtěnkou.


Co jsem použila:

1. Řasenka New look - Dior
2. Rtěnka Lip Pigment Levander Purple - Ebay 33 Kč
Odkaz zde:
3. tužka na oči big bright eyes jumbo - 01 highlight it...nude - Essence
4. Stříbrné pigmenty od Essence - již nejsou v prodeji
5. Inglot bílé gelové linky - matné
A fialový stín z jarní limitky Elf - již není v prodeji.

2 komentáře:

  1. Anonymní28/3/14

    Být Vámi si dávám pozor na fake-y na ebay-i. Ten lippigment je od jedné ne zrovna levné korejské značky -> tohle je fake se spoustou nedobrých věcí pro rty a zdraví, raději si kupte originál, rozdíl je i vidět ;-), pravý pigment totiž vypadá o100% líp :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu :-) Není opravdu moc dobře pigmentovaný, na druhou stranu úplně tak špatný není za tu cenu..

      Vymazat