SabinaLiceni: Focení v bazénu

Štítky

03 března 2014

Focení v bazénu

Aneb zátěžová zkouška pro makeup :-)
LOOK 1


 Jo líčit do vlhka je vždy pro mě výzvou. :-) K líčení je vhodné zvolit krémové produkty než pudrové, ty se při vlhosti sráží a dělají nevzhledné fleky. Jako podklad jsem zvolala voděodolný makeup od Dermacolu Make up cover, který je voděodolný a má vysoké krycí schopnosti.
Vše jsem fixovala fixátorem ve spreji od značky ELF.
Vyzkoušela jsem i zatěžkávací zkoušku pro paletu The Balm Voyage.
Více zde:

LOOK 1:

Chtěla jsem vytvořit netradiční kouřovky. Nejdříve jsem udělala spodní linku a vybarvila horní víčko černou tužkou na oči. Linku jsem lehce rozmazala štětcem.
Do vnitřního koutku jsem dala fialový stín A2 (lesklý s duhovým nádechem) a do vnějšího tmavě zelený stín (matný) C2 - The Balm Voyage.
Rtěnku jsem použila také z této palety odstín Captain.
Obočí jsem vykreslila tužkou od Essence - tmavě hnědou.
Obličej jsem vystínovala korektory od Elfu.
Více zde:


LOOK 2

 LOOK 2

Zde jsem se držela tradičních kouřovek v kombinaci černostříbrné. Z palety Voyage jsem volila černou A4 a stříbrnou A3. Oba stíny jsou s lesklým finišem. Nejdříve jsem opět nakreslila linky - tužka zaručí vyšší výdrž stínů, a potom jsem na tento základ nanášela stíny.
U obočí a stínování obličeje jsem postupovala stejně jako u LOOKU 1.
Rtěnka je novinka od značky Essence 12 Blush my lips a je dlouhotrvající.


3 komentáře: