SabinaLiceni: Makeup Jennifer Love Hewitt z Ghost Whisper - obrazový tutorial

Štítky

18 května 2014

Makeup Jennifer Love Hewitt z Ghost Whisper - obrazový tutorial

Tento look mám moc ráda. Je velmi ženský a sexy. Pohled se strhává na oči, které jsou výrazné díky černé horní lince.

Můžete začít sjednocením pleti nebo líčením očí. Já jsem začala u očí.


1. Použila jsem podkladovou bázi od Elfu, aby stíny vydrželi celý den.
2. Stíny jsem vybrala matné v barvách nude - paleta the balm voyage.
3. Světlý stín jsem dala na víčko a tmavý nad ním, tmavým stínem jsem udělala také spodní linku.
4. Pleť sjednotíma makeupem, domalujeme obočí a na lícní kosti dáme bronzer.
5. Na linku jsem použila gelové linky od Inglotu a roztok Duraline, také zn. Inglot. Na linky používám  štěteček na zdobení nehtů
6. Smícháním s roztokem získá linka lepší konzistenci a je voděodolná.

7. Jennifer nosí linku tlustší, neprotáhlou s lehkým zobáčkem. Při malování povytáhneme víčko lehce nahoru a doplníme mezírky mezi řasami. Řasy namalujeme řasenkou, já mám řasy prodloužené, takže tuto část vynechávám..

8. Rtěnku jsem zvolila méně nápadnou. Je tělovo-růžová zn. Shiseido RS701

Na závěr přikládám, konečnou proměnu. Zkusila jsem i ofinku, co jsem si objednala z ebaye, stojí kolem 50 Kč. Pokud chcete vyzkoušet, jak by vám ofina slušela, tak doporučuju objednat, jinak na normální nošení není moc použitelná, vypadá uměle..( A taky že je :-) )
Odkaz zde:
Před a po

Žádné komentáře:

Okomentovat