SabinaLiceni: Paleta theBalm Balm Voyage recenze

Štítky

26 února 2014

Paleta theBalm Balm Voyage recenze

Značka The Balm je konečně i u nás v Čechách a tak mě hned lákalo vyzkoušet nějaký výrobek od této značky. Moc se mi líbí všestranné použití výrobků a vtipné obaly.

Objednala jsem si novinku - paletku Balm Voyage, kde najdete 16 stínů a 3 rtěnky, které slouží zároveň i jako tvářenky.

Překvapila mě velikost paletky, na webu mi připadala menší. Stíny i rtěnky jsou opravdu veliké.

Líbí se mi také to, že zde tvůrci mysleli na všechno.
Paleta se otevírá na 2 části, díky tomu vám stíny nenapráší do rtěnek.
Uvnitř najdete vtipné zrcádko ve tvaru obličeje.
Dále se mi líbí jednoduché pojmenování stínů dle řad, díky tomu mají blogerky ulehčenou práci s návodem na líčení.





Když odkryjete rtěnky, najdete i tipy na vhodné kombinace líčení.

Celá paleta je výborně pigmentovaná. Stíny jsou máslovité konzistence. Mají výbornou výdrž i bez použití báze.
Najdete zde jak matné stíny, tak i stíny se třpytem.
Co se týče rtěnek jako tvářenek stačí opravdu malinko,
abyste nakonec nedopadli jako Marfuška :-)


Do paletky se určitě vyplatí investovat, když ji srovnám např. s Diorem, Guerlainem a Urban Decay pigmentace je stejná, ale množství stínu je mnohonásobně větší než v běžných paletách.

Je mi i sympatické, že tato značka netestuje na zvířatech :-)








 Rtěnky 



SECCOND OFFICER

FIRST OFFICER

CAPTAIN

 Stíny



V dalším článku se můžete těšit na tutorial líčení s touto paletou:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat